Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine naravna kozmetika MIRTA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje z namenom, da se prepreči dvom uporabnikov v varnost nakupov na spletu in zaupnost njihovih osebnih podatkov.

Osnovni pojmi

Ponudnik in prodajalec izdelkov je TAP sp, Sveti Duh 178, 4220 Škofja Loka.

Obiskovalec spletne strani je uporabnik, ki ima pravico do nakupa, torej oseba, ki uporablja naš sistem in kupec v spletni trgovini. Zaprošene podatke posreduje ponudniku prostovoljno in so kot taki potrebni za obdelavo naročila, morebitni kontakt s kupcem in izvajanje poprodajnih storitev.

Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine naravna kozmetika MIRTA (http://MIRTA.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja) in kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene –osnovne značilnosti izdelka vključno s poprodajnimi storitvami
  • cene, ki so jasno določene ter je razvidno ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • dobavo izdelkov, ki so v ponudbi na spletni strani
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
  • časovno veljavnost ponudbe
  • možnost odstopa od nakupa
  • reševanje reklamacij
  • postopek ob pritožbi

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP s tem odda naročilo in spletna trgovina mu samodejno  pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki…). S tem je naročilo potrjeno in izdelki bodo poslani v predvidenem roku in na izbrani način (s predplačilom ali z odkupom).

Plačilo

  1. Uporabnik lahko plača naročeno blago po predračunu na TRR kar  navede v spodnjem delu naročila. Ponudnik po prejetju plačila izda račun, ter ga kupcu pošlje skupaj z izdelki.
  2. Uporabnik lahko plača naročeno blago tudi z odkupom, kar pomeni, da poravna vrednost izdelkov skupaj s stroškom dostave in odkupa pred prevzemom  dostavljalcu pošiljke.  V pošiljki bo kupec prejel  račun z razčlenjenimi stroški .

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni po naročila ( v primeru plačila z odkupom) ali 2.4 delovne dni po prejemu plačila na TRR. Za izdelke, ki jih trenutno nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem plačilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti.

Dostava

Stroški dostave/poštnine  se obračunajo po veljavnem ceniku POŠTE Slovenije in jih plača naročnik oz kupec. Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka poteka po veljavnem urniku POŠTE Slovenije na naslov naveden v naročilu kupca. V kolikor na kupec na svojem naslovu v času izročitve ni prisoten, prevzame pošiljko na pošti.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. V kolikor se cene med naročilom in plačilom izdelka spremenijo veljajo cene ob naročilu 3 dni po prejetju naročila, v daljšem roku pa imamo pravico do zaračunavanja višjih ceh o čimer vas pred odpremo blaga obvestimo elektronsko.Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Možnost odstopa od nakupa

Kupec od nakupa odstopi v kolikor ne plača naročenih izdelkov po predračunu na TRR . Odstop od naročila sporoči ponudniku po elektronski pošti naravnakozmetika@mirta.si. V kolikor je bila odprema s strani ponudnika že izvršena kupec od naročila ne more odstopiti ampak se postopek rešuje kot posebni dogovor ali reklamacija z morebitnim vračilom na stroške kupca.

Reševanje reklamacij:

Reklamacije za nepravilno dobavljeno vrsto blaga ali količino in poškodovano blago  se upoštevajo ob prejetju blaga in javijo dobavitelju pisno v roku 3 dni po prevzemu blaga na elektronski naslov naravnakozmetika@mirta.si.

V tem primeru je v skladu z dogovorom možna zamenjava oz. vračilo nepravilno dostavljenega ali poškodovanega blaga.

Promocijska elektronska sporočila

Sporočila, ki jih prejemajo kupci in uporabniki spletne strani so  označena kot reklamna sporočila in je na njih je pošiljatelj jasno razviden. Prejmejo jih uporabniki, ki so na predstavitvah izdelkov naravne kozmetike MIRTA prejeli promocijske vzorčke ali testerje ter posredovali svoj elektronski naslov.  Njihov naslov bo uporabljen izključno za promocijske akcije , z namenom obveščanja o novih izdelkih,  vsebinah o uporabi izdelkov in praktičnih nasvetih uporabe izdelkov naravne kozmetike MIRTA. Akcije, promocije in druge tržne tehnike so označene kot sporočila in spoštujemo željo uporabnika, v kolikor  ne želi več prejemati reklamnih sporočil, da se preko speta ali elektronske pošte od njih lahko odjavi.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba – naročilo ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena v evidenci pri podjetju TAP sp, Sveti Duh 178, 4220 Škofja Loka.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter ima določen sistem obravnavanja pritožb in odgovorno osebo, s katero se, v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti naravnakozmetika@mirta.si. Ponudnik elektronsko potrdi, da je prejel pritožbo in sporoči kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga  obvešča o poteku postopka. Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.